Bent u die ondernemer die producten verkoopt die een klant het liefst gespreid wil betalen? Krediet Service Center kan u en uw (potentiele) klant daarbij helpen.
Stel: Je klant geeft aan een product te willen aanschaffen, maar alleen als dit op basis van een lening geregeld kan worden. De huidige wet- en regelgeving, vastgelegd in de wet op het consumentenkrediet (WCK), zorgt ervoor dat je als Retailer, in de bovenstaande situatie maar beperkte informatie mag delen met Krediet Service Center.
Concreet betekent dit dat je aan Krediet Service Center alleen maar de contactgegevens van de (potentiele) klant mag doorgeven. Meer specifiek: de naam, het adres en een telefoonnummer en/of emailadres. Alles wat meer wordt doorgegeven wordt door de toezichthouder gezien als bemiddelen en dan hoor je vergunninghouder te zijn. Krediet Service Center pakt een lead snel op en wikkelt de kredietwens direct en rechtstreeks met de klant af. Bij een succesvolle bemiddeling en advisering kun je onder voorwaarden als Retailer een eenmalige aanbreng fee tegemoet zien.
In alles wat we bij Krediet Service Center doen voert het leveren van kwaliteit de boventoon. Als beste Serviceprovider kredieten zijn we dit verplicht naar onze businesspartners.
Op alle manieren die binnen onze mogelijkheden liggen, ontzorgen we onze businesspartners. Dit kan gaan om, indien gewenst, het leveren van nazorg, de volledige afwikkeling van een aanvraag met advies of het meedenken met het voeren van een kredietcampagne.
In alle kredietvoorstellen die we uitbrengen n.a.v. een kredietaanvraag staat maar één vraag centraal: Wat is het beste voor deze klant?
Klik hier om naar het aanvraagformulier te gaan
Dat kan alleen als er sprake zou zijn van een zgn. goederenkrediet. Momenteel werkt Krediet Service Center met slechts 1 aanbieder die dit product heeft. Omdat Krediet Service Center altijd uitgaat van de laagste rente die op dat moment geldt voor de klant, is het vaak een andere aanbieder die betere voorwaarden heeft voor je klant. In dat geval wordt de lening uitbetaald aan de klant en maakt de klant het geld weer over naar jullie bedrijf.
Dit kredietrisico ligt na uitbetaling volledig bij de kredietverstrekker en niet bij KSC of bij de Retailer.
Onder bepaalde voorwaarden kan er sprake zijn van een leadvergoeding. De leadvergoeding is altijd een vast bedrag en is niet onderhandelbaar. Vraag naar de voorwaarden door contact op te nemen met een van onze accountmanagers of mail uw vraag naar info@ksc.nl.
Twijfel je nog over een eventuele Samenwerking met Krediet Service Center? Laat ons die twijfel volledig wegnemen. Wedden dat onze accountmanager je binnen een half uur enthousiast heeft gemaakt? Vul via onderstaande knop het formulier in en een van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op.