Icon

Consumptief krediet

Krediet Service Center is serviceprovider op de consumptief kredietmarkt. Als het ons niet lukt een lening te realiseren voor uw klant, dan lukt het geen enkele serviceprovider!

Waarom bemiddelen in consumptief krediet?

Je haalt veel meer uit je bedrijfsvoering:

  • Een kredietklant is relatief eenvoudig te werven.
  • Er is minimaal onderhoud aan bestaande kredieten.
  • Er ontstaat een solide basis inkomstenstroom (doorlopende provisie).
  • Je houdt de achterdeur dicht voor de concurrentie!
  • Je verhoogt aanzienlijk het rendement op een individuele klant!

Wat houdt dit voor jou in?

  • Je creëert een totaalklant.
  • Je vergroot de loyaliteit van de klant.
  • Het krediet van nu is vaak de hypotheekafspraak in de toekomst.

Waarom KSC?

Kwaliteit is key

In alles wat we bij Krediet Service Center doen voert het leveren van kwaliteit de boventoon. Als beste Serviceprovider kredieten zijn we dit verplicht naar onze businesspartners.

Service to the max!

Op alle manieren die binnen onze mogelijkheden liggen, ontzorgen we onze businesspartners. Dit kan gaan om, indien gewenst, het leveren van nazorg, de volledige afwikkeling van een aanvraag met advies of het meedenken met het voeren van een kredietcampagne.

Consumentenbelang top prioriteit

In alle kredietvoorstellen die we uitbrengen n.a.v. een kredietaanvraag staat maar één vraag centraal: Wat is het beste voor deze klant?

Onze werkwijze

Icon
01

Eerste stap

Als tussenpersoon bent u altijd op zoek naar een efficiënte manier van werken. Dat begint met een zo eenvoudig mogelijke manier om de kredietaanvraag van een klant in te kunnen dienen bij Krediet Service Center. Als u de beschikking heeft over de hypotheek aanvraagpakketten Adviesbox of Findesk dan kunt u vanuit die pakketten direct een aanvraag indienen bij KSC. Ook kunt u 24/7 een aanvraag indienen via de MKO-module (Mijn Krediet Omgeving) van KSC.

Icon
02

Tweede stap

In geval van een aanvraag via een hypotheek adviespakket gaat het (bijna) altijd om een TOP-aanvraag. Dat wil zeggen dat u zelf als adviseur gedurende het hele
aanvraag- en adviestraject in de lead blijft. KSC zorgt voor een zo scherp mogelijk rente-aanbod en doet na afloop de controle op alle benodigde stukken.
Hiervoor ontvangt u de beste beloning. Kiest u voor een aanvraag via de MKO-module dan kunt u een keuze maken tussen een TOP-aanvraag zoals hierboven beschreven of een PREMIUM-aanvraag. In het laatste geval hoeft u alleen de naam het adres en de woonplaats en geboortedatum van de kredietvrager en eventuele partner door te geven en KSC verzorgt verder het volledige aanvraag- en adviestraject! Uw beloning is weliswaar iets lager, maar door deze efficiënte manier van werken verschaft u zich een enorme tijdwinst voor al uw andere zaken.

Icon
03

Derde stap

In geval van een TOP-aanvraag zorgt u bij een goedkeuring voor de ondertekening van alle contractstukken en u verzamelt alle aan te leveren overige documenten. Die retourneert u op een veilige manier via de MKO-module naar Krediet Service Center voor een laatste check voordat het dossier naar de bank gaat ter uitbetaling. In geval van een PREMIUM-aanvraag wordt bovengenoemde routing volledig door KSC opgepakt. Na uitbetaling zal in beide gevallen het contract worden toegevoegd aan uw deelportefeuille bij KSC en ontvangt u de daarvoor overeengekomen maandelijkse provisie.

3/3

Veel gestelde vragen

Wat zijn de kosten voor een intermediair voor een aanstelling bij Krediet Service Center?

Er zijn geen kosten verbonden aan een verkrijgen van een aanstelling bij Krediet Service Center

Wat bedoeld u met de MKO-module?

MKO staat voor Mijn Krediet Omgeving. Dit is de digitale aanvraagstraat waarmee Krediet Service Center  werkt.
Via de MKO-module kunt u aanvragen indienen, contractvoorstellen vergelijken en uiteindelijk ook contracten uitdraaien ter ondertekening. verder kunt u via de MKO-module in een veilige omgeving alle documenten uploaden die nodig zijn om het aan de bank ter uitbetaling voor te leggen.

Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de MKO-module?

Het gebruik van de MKO-module is gratis. Wij vinden dat wij als serviceprovider u moeten voorzien van slimme en efficiënte software, zodat u zich kunt richten op datgene waar u uw geld mee verdiend: adviseren.

Hoe log ik in op de MKO-module?

De MKO-module ie benaderbaar via de link http://ksc.mijnkredietomgeving.nl
Nadat het agentschap is geregeld met KSC ontvangt u een eenmalige link om de MKO-module te kunnen activeren.

Heeft u al een aanstelling, maar lukt het toch niet om in te loggen? Neem contact op met uw accountmanager en dan
kunnen we e.e.a. intern resetten.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van de MKO-module. wat nu?

Ga toch naar de website http://ksc.mijnkredietomgeving.nl 
Voer uw gebruikersnaam in en klik onderin op de optie “wachtwoord vergeten”.
U ontvangt direct een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Onze business partners

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo

Wat mogen we voor je betekenen?

Samenwerken met KSC

Een consument wil graag iets kunnen aanschaffen, het huis verduurzamen of verbouwen. KSC regelt de financiële ruimte die daarvoor nodig is. Bent u geïnteresseerd in een samenwerking met Krediet Service Center? Laat uw gegevens achter d.m.v. het invullen en verzenden van ons aanstellingsformulier!

Icon

Benieuwd naar de mogelijkheden

Twijfel je nog over een eventuele Samenwerking met Krediet Service Center? Laat ons die twijfel volledig wegnemen. Wedden dat onze accountmanager je binnen een half uur enthousiast heeft gemaakt? Vul via onderstaande knop het formulier in en een van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op.