Ons DNA

Samenwerken met Krediet Service Center (KSC) betekent samenwerken met de beste en de snelst groeiende serviceprovider van Nederland!

Een lening is altijd maatwerk. Daarom werkt KSC hiervoor samen met meerdere geldverstrekkers. Wij hebben jarenlange ervaring in het bemiddelen en adviseren van leningen en werken niet vanuit een standaard oplossing. Daarom slagen wij er altijd in om een passende vorm te vinden voor iedere situatie.

Kwaliteit

Als financiële dienstverlener moet je in Nederland aan strenge eisen voldoen, zo ook KSC.
KSC B.V. is onafhankelijk als serviceprovider en heeft geen contractuele verplichtingen met aanbieders. KSC B.V. is officieel geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) en staat ingeschreven in het Register van de Wet op het Financieel Toezicht (WFT) met nummer 12018767.
In de Kamer van Koophandel kunt u ons vinden onder inschrijfnummer 17236629.

Onze beloning

Krediet Service Center B.V. wordt beloond door de aanbieders van consumptieve kredieten. De beloning door aanbieders van consumptieve kredieten bestaat uit doorlopende provisie. Voor zakelijke kredieten kan KSC beloont worden via de financier van een zakelijk object of onroerend goed.
De beloning kan ook rechtstreeks gefactureerd worden aan de ondernemer op basis van een vooraf overeengekomen fee die bestaat uit een startfee en
mogelijke succesfee. Deze afspraken worden vooraf vastgelegd in een Overeenkomst Bemiddelingsvergoeding.

Klachten

Ons doel is om u uitstekend te adviseren en  altijd goed van dienst te zijn. Toch kunnen wij niet altijd voorkomen dat er wel eens iets fout gaat. Mocht dat zo zijn of heeft u andere klachten, laat het ons alstublieft meteen weten. U kunt uw klacht (bij voorkeur) schriftelijk of per mail indienen ter attentie van de directie via info@ksc.nl. Voor de oplossing hiervoor hebben wij een Klachtenregeling die u hier kunt downloaden.

Geschillen

Wij vinden dat wij er altijd samen uit moeten komen maar wanneer u niet tevreden bent kunt u uw klacht over een lening voorleggen aan het KIFID. Het KIFID neemt elke klacht ongeacht de aard in behandeling. De Geschillen- en Klachtenprocedure van het KIFID kunt u vinden op www.kifid.nl.
Ons aansluitnummer is 300.013954.